جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی

حوزه/ نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح سفارت آمریکا در بیت‌المقدس بر پرونده جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اضافه کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی، اظهار داشت: افتتاح سفارت آمریکا در بیت‌المقدس در میان کشتار بی‌رحمانه فلسطینیان مظلوم صفحه خون‌بار و سیاهی بر پرونده جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار افزود ولی هرگز این اقدام ظالمانه آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل را نجات نخواهد داد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جنایات نابودی رژیم اشغالگر قدس را سریع‌تر و تحقق وعده الهی نزدیک‌تر می‌کند، تصریح کرد: خداوند متعال در سوره اسرا فرموده است که «پس هنگامی‌که وعده انتقام خدا در کیفر نخستین فساد انگیزی و طغیان بنی‌اسرائیل فرا رسد بندگان سخت پیکار و نیرومند خود را بر ضد آنان برانگیزاند و برای نابودی‌شان لابه‌لای خانه را جستجو می‌کنند و این وعده حتمی الهی است».

وی افزود: اکنون شرایط منطقه گردهمایی بندگان خالص خدا را فراهم آورده و آن‌ها در خط مقاومت اسلامی انسجام‌یافته و با این حوادث جنایت‌بار روز بروز بیشتر و قوی‌تر می‌شوند و همچنان که امام راحل گفته‌اند و رهبر عزیز انقلاب بارها به آن تأکید کرده‌اند قدس شریف آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha