پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید محمدتقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که با برگزاری انتخابات همزمان شد را به ملت عراق تبریک گفت و اشاره کرد: ملتی به به ارزش های والای خود تمسک می جوید، شایسته کرامت و بزرگواری است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق فرا رسیدن ماه مبارک رمضان که با برگزاری انتخابات همزمان شد را به ملت عراق تبریک گفت و اشاره کرد: ملتی به به ارزش های والای خود تمسک می جوید و در زندگی خود آن را به کار می گیرد، آن ملت شایسته کرامت و بزرگواری است.

ایشان ادامه داد: ما به اذن خداوند متعال با انتخاب یک دولت شایسته و رشد یافته، راه خود را به سمت عزّت و پیشرفت در پیش می گیریم و امیدواریم که خداوند ما را موفق گرداند.

آیت الله مدرسی در بیانیه هفتگی خود خطاب به برندگان در انتخابات گفت: من به برادران بزرگواری که اعتماد ملت را به دست آورده اند توصیه می کنم که اهداف والا و ارزشمند را بالاتر از منافع شخصی قرار دهند و تلاششان برای کسب رضایت الهی باشد، تا خداوند مهربان، یاور آنان در عمل به وظایف سخت باشد.

این عالم عراقی در خصوص وحدت ملت عراق تصریح کرد: ما باید از طریق قانون اساسی برای وحدت ملت عراق تلاش کنیم و اجازه ندهیم که گذشته ما بر آینده کشور حاکم شود.

آیت الله مدرسی در پایان گفت: بار دیگر می خواهم که برای ساختن کشور بر اساس عدالت، نقشه راه ترسیم شود و ما باید برای بازسازی مناطق خسارت دیده تلاش کرده و در زمینه کشاورزی و صنعت توسعه داشته باشیم تا عراق نمونه پشرفت تمدنی و ارزش های الهی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha