سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کلاس تفسیر آیت الله طه محمدی در آرامگاه بوعلی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: امروز جامعه عرب با همه امکانات و سرمایه ای که دارند در برابر اسرائیل ذلیلند، ولی ملت ایران با اتکا به قران و اهل بیت(ع) در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اروپایی ایستاده است و روز به روز هم ما قوی تر شده و شاهد ضعف دشمن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن که در آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد، ماه رمضان را ماه خود سازی دانست و گفت: فرد روزه داری که شاید کار سخت هم در روز انجام می دهد حتما نباید او را مجبور به خواندن نماز مغرب در اول وقت کنیم.

وی تصریح کرد: چه بهتر است که فرد روزه دار اول افطار کند و سپس با آرامش و با راحتی با خدای خود راز و نیاز کند و اگر به این طریق انجام شود مساجد نیز با استقبال بهتری مواجه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، لحظه لحظه ماه مبارک رمضان را دارای درجات بالایی عنوان کرد وگفت: شب های ماه رمضان را نباید بیهوده از دست دهیم و با استفاده از مجالس و سخنرانی های خوب و با روشن کردن چراغ مساجد می توان برنامه های پرباری را اجرا کرد.

وی تاکید کرد: تک تک عزیزانی که در این مراسم حضور دارند می توانند به عنوان مبلغی در مقابل یاوه گویی های دشمنان و افرادی که دین خدا را مسخره می کند، با استدلال و دلیل قاطع و نه با جنگ و جدل، باعث خاموشی آنها شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان ادامه داد: نبود مبلغان قوی در جامعه همانند منطقه ای است که پاسداری برای محافظت از آن وجود ندارد و هر لحظه امکان حمله به آن وجود دارد.

آیت الله طه محمدی افزود: خواب و استراحت همیشه پیدا می شود، اما این مجالس و ثواب رمضان موقعیتی نیست که در همه لحظات برای انسان وجود داشته باشد و باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با اشاره به جایگاه اهل بیت(ع) در بین شیعیان، گفت: امروز جامعه عرب با همه امکانات و سرمایه ای که دارند در برابر اسرائیل ذلیلند، ولی ملت ایران با اتکا به قران و اهل بیت(ع) در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اروپایی ایستاده و روز به روز هم ما قوی تر شده و شاهد ضعف دشمن هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha