جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه اقامه نماز

حوزه/ اگر فرهنگ اقامه نماز در جامعه نهادینه شود تمام مشکلات بر طرف خواهد شدو گناه ومعصیت از جمله دروغ، بی اخلاقی، سرقت، اعتیاد، فحشا و منکرات از بین می رود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام سید قریش موسوی، عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز در استانداری قزوین گفت:  یکی از بالاترین نمادها و بهترین پرچم ها که نشان می دهد ما چه اندازه در این مسیر هستیم بحث توجه به نمازها می باشد و هرچه بیشتر به اقامه نماز اهمیت قائل شویم اعمال دیگر ما نیز مورد قبول خداوند متعال می شود .

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به این که نماز در زندگی فردی و اجتماعی از جایگاه والایی برخوردار است به طوریکه خداوند به کرات در قرآن بر نماز تأکید فراوان کرده است، بیان کرد:  نماز يك وظيفه ثابت و معين و يك دستور انضباطى است كه روح توجه به پروردگار را در انسان زنده مى‌كند.

وی ادامه داد: اگر فرهنگ اقامه نماز در جامعه نهادینه شود تمام مشکلات بر طرف خواهد شدو گناه ومعصیت ازجمله دروغ، بی اخلاقی، سرقت، اعتیاد، فحشا و منکرات ازبین می رود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین تصریح کرد: نماز، مظهر پيوند و ارتباط با خداست، به همين دليل از همه عبادت‌ها برتر و بالاتر است ومؤمنان ارزش بسيارى براى اصل نماز و زمان برگزارى آن ارزش قائل هستند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین نیز در این جلسه گفت: موضوع نماز از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید کمک کنیم تا این فریضه بخوبی اقامه شود.

وی اظهار کرد:  در حال حاضر ۳۰ مبلغ دینی در حوزه کودک فعال هستند که در اختیار اداره اوقاف است و آمادگی داریم از ظرفیت این مبلغان برای اعزام به مدارس و اقامه نماز دانش آموزان بهره گیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha