چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری گفت: قطعاً در زندگی ما فتنه های مختلفی به وجود می آید هم در زندگی فردی و هم زندگی خانوادگی و اجتماعی، این گونه نیست که فتنه ها فقط سیاسی باشد، بلکه فتنه های فکری و عملی مختلف برای ما به وجود می آید که باید با پناه بردن به قرآن، خود را از آن فتنه ها نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسم ترتیل خوانی «نوای ملکوت» شهر چغادک، با بیان این که عمل به قرآن می تواند جامعه و فرد را از انحراف نجات دهد، گفت: قرآن شفای دلهاست و هر کسی که اهل عمل به قرآن باشد قاعدتاً باید از انحرافات و بیماریهای روحی و روانی دور باشد و اگر مجموعه یا افرادی به انحراف کشیده شوند حتما به خوبی نتوانسته اند از قرآن استفاده کنند.

وی افزود: خواندن قرآن به تنهایی و بدون عمل به دستورات آن نمی تواند نجات بخش فرد و جامعه باشد، اگر کسی اهل ظلم به خود و دیگران باشد، قرآن برای او تأثیر شفابخش ندارد، بلکه قرآن چنین افرادی را دچار خسارت می کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه اگر به خوبی به قرآن عمل نکنیم، در فتنه ها نمی توانیم راه صحیح را پیدا کنیم، ابراز داشت: به فرموده پیامبر(ص) هنگامی که فتنه ها مانند قطعه های شب تاریک به شما روی آورد، به قرآن پناه ببرید.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: قطعاً در زندگی ما فتنه های مختلفی به وجود می آید هم در زندگی فردی و هم زندگی خانوادگی و اجتماعی، این گونه نیست که فتنه ها فقط سیاسی باشد، بلکه فتنه های فکری و عملی مختلف برای ما به وجود می آید که باید با پناه بردن به قرآن، خود را از آن فتنه ها نجات دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha