شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گلی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به نام گذاری سال به «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: خرید کالای ایرانی باید به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود و مردم از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام یونس گلی، در جمع فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج طلاب حوزه استان ایلام، گفت:  ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن و استفاده از انوار الهی است.

فرمانده پایگاه بسیج روحانیون شهدای محراب ایلام با اشاره به خروج آمریکا از برجام، افزود: رهبر معظم انقلاب مکرر فرموده اند که آمریکا قابل اعتماد و پایبند به هیچ اصولی نیست و مسئولین  باید بیانات دقیق ایشان را فصل الخطاب قرار دهند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به نام گذاری سال به «حمایت از کالای ایرانی»، ادامه داد: خرید کالای ایرانی باید به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود و مردم از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند.

وی در پایان، بر ضرورت برنامه ریزی برای روی آوردن جوانان به مساجد، محافل و اماکن مذهبی تاکید کرد و گفت: هر چه بیشتر بتوانیم معارف ناب اهل‌بیت(ع) را به جوانان انتقال دهیم و آنها را در برابر هجمه‌های بی امان دشمنان و بدخواهان که از طرق مختلف علیه جوانان بکار می‌برند بیمه کنیم، آینده انقلاب تضمین می شود.

انتهای پایم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha