چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجلس علمای فلسطین

حوزه/ مجلس علمای فلسطین به مناسبت سالگرد "روز نکبت" نشست همبستگی با قدس و فلسطین برگزار کرد که در آن اعضای این مجلس حضور داشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مجلس علمای فلسطین به مناسبت سالگرد "روز نکبت" نشست همبستگی با قدس و فلسطین برگزار کرد که در آن اعضای این مجلس حضور داشتند.

مجلس علما از جنبش جوانان غزه در "راهپیمایی بازگشت" که دشمن صهیونیستی را به هم ریخت، تشکر و قدردانی کرد و از آزادگان جهان خواست در کنار  آن ها بایستند.

این مجلس تاکید کرد: ما خواهیم ماند و حق، سرزمین و مقدسات خود را مطالبه می کنیم تا برگردیم و اشغالگران صهیونیستی را از فلسطین بیرون برانیم.

علمای فلسطین اشاره کردند: نشست های سران عرب نتیجه جز اعلام موضع گیری نداشته و بعد از این نیز نتیجه ای جز عادی سازی روابط، فروش قدس و موافقت با "قرارداد قرن" تحت عنوان بالفور جدید، در پی نخواهد داشت.

علمای فلسطین با بیان این که ملت ما پایدار خواهد ماند و تا آزادی کامل فلسطین صبر خواهد کرد، تصریح کردند: کشور های عربی و مسلمان باید برای حمایت از مسجد الاقصی، شکست تصمیم های ترامپ و توقف شهرک سازی در نوار غزه، برداشته شدن محاصره از غزه و آزادی هزاران نفر از زندان دشمن اسرائیلی تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha