سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار نماینده حماس با شیخ دریان مفتی اهل سنت لبنان

حوزه/ هیئتی به نمایندگی از جنبش حماس با شیخ عبد اللطیف دریان مفتی اهل سنت لبنان دیدار و پیرامون اوضاع فلسطین و اقدامات ترامپ گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری  «حوزه» هیئتی به نمایندگی از جنبش حماس به ریاست"علی برکت" نماینده حماس در لبنان با شیخ عبد اللطیف دریان مفتی اهل سنت لبنان دیدار کرد.

علی برکت در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک گفته و از خداوند متعال خواستیم که این ماه را ماه وحدت امت و آزادی فلسطین و بازگشت آنان به سرزمینشان قرار دهد.

وی ادامه داد: در خصوص اوضاع فلسطین به ویژه نوار غزه و قدس مطالبی را بیان کردیم و سپس در مورد "قرارداد قرن" و انتقال سفارت آمریکا به قدس گفتگو کردیم و آن را در راستای حذف مسئله فلسطین و تجاوز به امت عربی و اسلامی دانستیم.

عضو حماس تصریح کرد: همچنین در خصوص کشتار 14 ماه مه میلادی توسط رژیم صهیونیستی که منجر به قربانی شدن 62 تن و مجروح شدن 3000 تن شد، صحبت شد.

وی افزود: در جریان دیدار، اسماعیل هنیه با شیخ دریان تماس گرفت و ماه رمضان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شیخ دریان نسبت به "یوم النکسه" در 5 ژوئن که مسجد الاقصی از سوی اسرائیل اشغال شد، تحرک و اقدامی داشته باشد.

علی برکت اشاره کرد: شیخ دریان وعده داد که تحرکی در سطح علمای امت اسلامی در قبال یاری مسئله قدس و ملت فلسطین داشته باشد.

وی در پایان گفت: همچنین در خصوص تلاش های مصر برای کاهش محاصره در نوار غزه و تحقق وحدت فلسطینی صحبت کردیم.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علوم سیاسی کجاست ؟ IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    0 0
    چرا نظرات رو درج نمی کنید ؟ چرا رشته علوم سیاسی با این همه فارغ التحصیل بیکار در 5 آزمون استخدامی برگزار شده هیچگونه سهمیه جذبی نداشته ؟ چرا مسئولین به فکر فارغ التحصیلان این رشته نیستند ؟!!