پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از ارسال بیش از ۵۲۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در این استان خبر داد .

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، از ارسال بیش از ۵۲۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در این استان خبر داد و با اشاره به این که این تعداد اثر مربوط به خواهران و برادران طلبه مدارس علمیه استان است، گفت: پس از بررسی های اجمالی  مرحله اول زیر نظر ارزیابان تعداد 220 اثر به مرحله ارزیابی تفصیلی دوم راه یافته و مرحله ارزیابی دوم آثار هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) نیمه اول مهرماه در خرم آباد برگزار خواهد شد، بیان داشت: امسال تعداد آثار پژوهشی رسیده به دبیرخانه جشنواره در مقایسه با پارسال افزایش یافته بطوری که از لحاظ کیفیت نیز آثار پؤوهشی در جایگاه مطلوبی قرار گرفته است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد: آثار پژوهشی رسیده در محورهای کلام،فرق و ادیان،تفسیر،تاریخ،علوم قرانی،تربیت و اخلاق و تاریخ بوده است.

حجت الاسلام پنام در پایان همچنین از برگزاری دوره ارتقاء پژوهش برای اساتید مدارس علمیه شهرستان های کوهدشت، پلدختر، الشتر، نورآباد و خرم آباد خبر داد و یادآور شد: این کارگاه آموزشی نیز نیمه اول تیرماه با هدف ارتقاء دانش پژوهشی اساتید با حضور 40 نفر در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha