پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: اهل بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) به گره‌گشایی از کار مردم شهرت دارند، لذا باید فرهنگ کمک به هم نوع را در جامعه اسلامی بیش از پیش ترویج دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی قابل شب گذشته در مراسم جشن گلریزان که با حضور جمعی از خیرین استان قزوین برگزار شد، گفت: کسی‌که می‌تواند گرهی از کار مردم بازکند باید خود را در موقعیت فرد گرفتار تصور کند تا بتواند مشکل او را حل کند.

امام جمعه موقت قزوین افزود: اهل بیت پیامبر گرامی اسلام(ص) به گره‌گشایی از کار مردم شهرت دارند، لذا باید فرهنگ کمک به هم نوع را در جامعه اسلامی بیش از پیش ترویج دهیم.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین اظهار کرد: کمک رساندن و محبت به دیگران باعث می‌شود دید بهتری نسبت به موقعیت خود پیدا کنیم و بیشتر قدردان داشته‌ها و موهبت‌های زندگی مان باشیم.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: وقتی می‌بینم کسی در حال یاری‌رساندن به دیگران است ما نیز ناخودآگاه به سمت انجام کار خیر گرایش پیدا می‌کنیم وهمین امر موجب می‌شود کمک کردن به دیگران و درنهایت چرخه‌ خوشبختی دائماً ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد، چرا که در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی از ثواب والاتری برخوردار است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین در پایان گفت: مسلمانان باید در کارهای خیر و نیک از یکدیگر سبقت بگیرند و این اقدامی بسیار ارزشمند و خداپسندانه است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha