سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
گلی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه ایلام با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های دانش آموختگان حوزوی در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه، گفت: کانون دانش آموختگان می تواند بازویی توانمند و پشتوانه فکری خوبی برای حوزه استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام یونس گلی، در جلسه دانش آموختگان حوزوی ایلام، گفت: کانون دانش آموختگان فرصت خوبی را برای ارتباط هر چه بیشتر شما با حوزه علمیه و تاثیرگذاری برنامه ها ایجاد کرده، لذا باید از این ظرفیت برای پیشرفت برنامه های حوزه علمیه استفاده شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام  با اشاره به آیین نامه ابلاغی کانون دانش آموختگان حوزوی، افزود:با توجه به شرایط راه ندازی کانون از بین 7 شهرستانی که دارای مدرسه علمیه می باشند، فقط شهرستان ایلام دارای شرایط کامل تشکیل این کانون می باشد که امیدواریم  تاثیر تصمیمات و برنامه های اتخاذ شده در این کانون به همه مدارس برسد.

وی تصریح کرد: ما هر چه بیشتر بتوانیم این محافل و کانون های حوزوی را تقویت کنیم، مسلماً در آینده موفق تر عمل خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه، با رأی گیری، دبیر و دو نفر به عنوان اعضای اصلی شورای کانون دانش آموختگان حوزوی ایلام که متشکل از امام جمعه، مدیر حوزه و روسای تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه می باشند، انتخاب شدند و بنا شد هر ما یکبار، جلسات کانون برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha