شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست علمایی به مناسبت روز مقاومت و محکومیت انتقال سفارت آمریکا

حوزه/ جنبش امت لبنان یک نشست علمایی متشکل از " کمیته سنی یاری مقاومت"، "جمعیت نور الیقین" و "کمیته اسلامی فلسطین" به مناسبت روز مقاومت و آزادی برگزار کرد و در آن انتقال سفارت آمریکا به قدس و کشتار وحشیانه غزه محکوم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جنبش امت لبنان یک نشست علمایی متشکل از " کمیته سنی یاری مقاومت"، "جمعیت نور الیقین" و "کمیته اسلامی فلسطین" به مناسبت روز مقاومت و آزادی برگزار کرد و در آن انتقال سفارت آمریکا به قدس و کشتار وحشیانه غزه محکوم شد.

نماینده جهاد اسلامی: ترامپ تمامی ارزش های انسانی را زیر پا گذاشته است

بعد از تلاوت آیات قرآن کریم، "ابو حسام عطایا" نماینده جنبش جهاد اسلامی به سخنرانی پرداخت و اشاره کرد: از زمانی که دونالد ترامپ به رئیس جمهوری آمریکا رسیده است، تمامی ارزش ها و معیار های انسانی را زیر پا گذاشته و به پیمان نامه های بین المللی و تصمیمات سازمان ملل متحد پایبند نیست و با فلسطین، ایران، سوریه، حزب الله، یمن و تمام کسانی که با آمریکا و رژیم صهیونیستی همسو نیستند، اعلام دشمنی کرده است.

شیخ محمد: محور مقاومت حرف آخر را در منطقه می زند

شیخ جمال محمد عضو جمعیت "نور الیقین" اشاره کرد: چیزی که امروز مقاومت را در مبارزه با اشغالگران برجسته و معروف کرده؛ این است که مقاومت زمانی وارد عمل شده است که امت در شرایط بغرنجی به سر می برد و منطقه شاهد حوادث جدیدی است، لذا محور مقاومت در آن حرف آخر را می زند.

شیخ شحیمی: فلسطین به زودی آزاد خواهد شد

شیخ بلال شحیمی از طرف "کمیته سنی یاری مقاومت" سخنرانی کرد و گفت: ما تاریخی را به ارث می بریم که تمام آن رنج و سختی است؛ از اشغال فلسطین و کشتار ملت آن تا انتقال سفارت آمریکا به قدس.

وی تاکید کرد: خداوند برای فلسطین مردان و قهرمانانی را برگزید که پیروزی نزدیک را رقم خواهند زد و کرامت امت و ملت فلسطین را به آن باز می گردانند.

شیخ جبری: قدس پایتخت ابدی فلسطین است

شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان اشاره کرد: مقاومت امروز افق های سیاسی و جغرافی را پشت سر گذاشته و یک موقعیت جدید و اصیل در وجود امت بوجود آورده است.

 وی با تاکید بر اینکه ملت ها باید علیه سیاست های آمریکا و هم پیمانان آن در انتقال سفارت آمریکا به قدس فشار بیاورند، اشاره کرد: انتقال سفارت های تمامی کشور های جهان، هیچگونه مشروعیت به اسرائیل داده و موقعیت شهر قدس را تغییر نخواهد داد؛ چرا که آن یک شهر عربی، مسیحی، اسلامی و پایتخت ابدی فلسطین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha