جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با تاکید بر حفظ اندیشه های امام راحل در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت : مسلمانان جهان امروز مدیون امام خمینی (ره) هستند چرا که همه آزادیخواهان و مظلومان و مستضعفان را امیدوار و خود باوری و اعتماد به نفس را در آنها زنده نگاه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران ، حجت الاسلام قلی پور در نشست ستاد بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و شهدای قیام 15خرداد  و همچنین هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان بابلسر، با تبریک سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: حماسه بزرگ این روز ادبیات مقاومت در جهان اسلام را پایه گذاری کرد.

امام جمعه شهرستان بابلسر 15 خرداد را زیربنای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و  با بیان اینکه 14 و 15 خردادماه روزهای بزرگ و تاریخی در تقویم سیاسی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: بنیانگذار و رهبرکبیر انقلاب اسلامی گنجینه‌ای گرانبها برای ملت ایران و همه ملت‌های آزاده‌ است و توانست پیام اسلام را به سراسر جهان صادر کند.

وی با تاکید تبیین افکار و اندیشه‌های امام راحل(ره) تصریح کرد: امروز اندیشه‌های ناب امام خمینی(س) فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی در جهان طنین‌انداز شده است.

خطیب جمعه شهرستان بابلسر با تاکید بر ضروت هرچه با شکوهتر برگزار شدن آئین‌های ارتحال امام(س) یادآور شد: مسلمانان جهان امروز مدیون امام خمینی (ره) هستند، چرا که ایشان با تکیه بر خدای بزرگ بزرگ ترین اتفاق قرن که همان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را رهبری کردند و اسلام ناب محمدی(ص) را احیاء و همه آزادیخواهان و مظلومان و مستضعفان را امیدوار و خود باوری و اعتماد به نفس را در آنها زنده نگاه داشت.

حجت الاسلام قلی پور، روز قدس را یادگار امام راحل وآزادی فلسطین و قدس شریف قبله اول مسلمین را یکی از آرمان های امام راحل دانست و خاطر نشان کرد: روز قدس فریاد ظلم ستیزی ملت های مسلمان است.

وی با اشاره به ضررورت هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی در برگزاری باشکوه این مراسم ها از همه اقشار جامعه به خصوص جوانان دعوت کرد تا بار دیگر شکوه، عزت و عظمت مردم ولایی و روزه دار شهرستان بابلسر را در حمایت از مردم فلسطین مقابل استکبار جهانی و به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش بگذارند. 

امام جمعه شهرستان بابلسر با انتقاد و گلایه از عدم حضور برخی مدیران شهرستانی در این جلسه گفت: امیدوارم مسئولان از مردم عقب نمانند و حضور نیافتن برخی مدیران در این جلسه بمنزله اهتمام نداشتن نسبت با امام راحل و روز قدس نباشد که آنوقت باید بگوییم اینها اشتباها پستی را اشغال کردند و باید در جاهای دیگر برای کسب درآمد حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام قلی پور در پایان  ابراز امیدواری کرد مردم شریف و انقلابی شهرستان بابلسر مانند همیشه با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha