پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آزادسازی خرمشهر

حوزه/ فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر حاصل نبوغ فکری، طراحی دقیق جوانان خلاق، مومن و انقلابی زرمنده بود، گفت: عملیات بیت‌المقدس رویای ابلهانه صدام را از بین برد و پیام «ما می‌توانیم» امام راحل (ره) را تحقق بخشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سردار سید صادق حسینی در مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر که شب گذشته در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام برگزار شد، اظهار کرد: خرمشهر برای ما عزیز است و آن را با استقامت مردان و زنان با غیرتش می‌شناسیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر، ماهیت جنگ را تغییر داد، گفت: پیروزی سپاه اسلام در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس، حاصل نبوغ فکری و خلاقیت جوانان مومن و انقلابی بود.

وی با بیان اینکه خرمشهر هم نماد مقاومت و هم نماد پیروزی است، افزود: دو شاخصه مهم خرمشهر که در تاریخ ثبت شده، استقامت و پیروزی است و آزادسازی این شهر مقاوم همه نقشه‌های صدام و صدامیان را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه آزاد سازی خرمشهر حاصل نبوغ فکری، طراحی دقیق جوانان خلاق، مومن و انقلابی زرمنده بود، افزود: عملیات بیت‌المقدس رویای ابلهانه صدام را از بین برد و پیام «ما می‌توانیم» امام راحل (ره) را تحقق بخشید.

حسینی با تاکید بر اینکه امروز نیز با همان تفکر باید ادامه مسیر دهیم، عنوان کرد: عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت‌المقدس، طراحی غافلگیری و هجوم به نقطه قوت دشمن، برای دفاع از آب و خاک این مرز بود  که با پیروزی خرمشهر، ماهیت جنگ عوض شد و جنگ در مرزهای ایران به پایان رسیده و به آن سوی مرزها کشیده شد.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای دو تجربه بزرگ و گران‌بها، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: دیروز با صدام در جنگ بودیم و امروز با استکبار جهانی در جنگ هستیم. ملت بزرگ ایران با رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته در امنیت و آسایش باشد و نفوذ ما در خارج از مرزها نیز بر همگان روشن است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام بار دیگر نشان داد که آمریکایی‌ها قانون شکن هستند، ادامه داد: آمریکایی ها می‌خواهند ما شرایط ظالمانه آنها را بپذیریم و توقف در ساز و کار دفاعی ما، بسترسازی برای ناامنی، ایجاد شکاف طبقاتی، تلاش برای فروپاشی نظام اسلامی را می‌خواهند، ولی باید بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

حسینی یادآور شد: امروز باید با همگرایی، یکپارچگی، پیروی از ولی‌فقیه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بتوانیم بار دیگر دشمن را از رسیدن به نقشه های شومش ناکام کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha