جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر اسماعیلی ، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)

حوزه/ امیر اسماعیلی، با بیان اینکه فعالیت قرآنی در تمام سطوح نیرو‌های مسلح وجود دارد، گفت: امروز در تمام سطوح نیرو‌های مسلح فعالین قرآنی حضور داشته و امور قرآنی به نحو مطلوبی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، امروز در مراسم محفل انس با قرآن پدافند هوایی اهواز، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری محافل انس با قرآن در پادگان‌های نظامی کشور، گفت: به یاری خداوند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با قرآن مأنوس بوده و این موضوع از تأکیدات مقام معظم رهبری است و به خاطر همین انس با قرآن روز به روز در ارتش و قرارگاه پدافند هوایی شاهد پیشرفت‌های بیشتری هستیم.

وی با بیان اینکه عمل به دستورات قرآن سرلوحه کار سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: فرهنگ قرآنی در کشور ما فرهنگ ویترینی نیست و عمل به دستورات قرآن سرلوحه کار است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، ادامه داد و بیان کرد: امروز در تمام سطوح نیرو‌های مسلح فعالین قرآنی حضور داشته و امور قرآنی به نحو مطلوبی اجرا می‌شود.

امیر اسماعیلی، استقامت در برابر سختی‌ها و مشکلات را یک آموزه قرآنی دانست و در پایان تأکید کرد: فرهنگ قرآنی به ما آموخته است که در مقابل سختی‌ها ناامید نشویم و همان‌طور که قرآن می‌فرماید پیروزی نهایی با مسلمانان واقعی است.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha