جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: فتح خرمشهر با نیروی ایمان و توکل رزمندگان صورت گرفت، چرا که افسانه شکست ناپذیری استکبار جهانی در این مسئله در هم شکست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی ظهر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز و محمدیه، ضمن تبریک سالروز حماسه سوم خرداد گفت: در دوران چند ساله دفاع مقدس، صدام مورد حمایت مالی و نظامی بیش از ۱۰۰ کشور از سراسر دنیا بود، اما هرگز نتوانست ذره ای از خاک  ایران اسلامی را اشغال کند.

وی افزود: عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی مرهون جان فشانی های بزرگمردانی است که با بصیرت و از جان گذشتگی، گوش به فرمان رهبری بودند و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مهمترین عامل موفقیت و پیروزی در عملیات آزاد سازی خرمشهر را روحیه ایمان و ایثار رزمندگان و همچنین هدایت ها و راهنمایی های امام(ره) بود، چرا که فتح خرمشهر فتح یک سرزمین یا منطقه نبود، بلکه نماد وحدت و ایمان و ایثار تمام مردم کشورمان بود.

امام جمعه شهرستان محمدیه خاطرنشان کرد: تاریخ معاصر ایران، دارای فراز و نشیب‌هایی زیادی است که در هرکدام از این مقاطع و جنگ‌ها بخشی سرزمین کشورمان به اشتغال دشمن درآمد، اما در دفاع مقدس ملت ایران با کمترین امکانات در برابر دشمن متجاوز بعثی که مورد حمایت دنیای استکبار بود، ایستاد و اجازه نداد وجبی از این خاک پرگهر به تصرف دشمن در آید.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: فتح خرمشهر با نیروی ایمان و توکل رزمندگان صورت گرفت، چرا که افسانه شکست ناپذیری استکبار جهانی در این مسئله در هم شکست.

سپس حجت الاسلام والمسلمین  سید جلال حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی البرز ضمن قدردانی از حمایت های ارزشمند امام جمعه محمدیه بیان کرد: خوشبختانه شما همیشه راهنمایی های راهگشا جهت برنامه های مذهبی در این شهر ارائه می نمایید که جای قدردانی است.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی خاطر نشان کرد: مجموعه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز برنامه ریزی منظم جهت محافل قرآنی و همچنین ذر رابطه با برگزاری شب های قدر در مساجد انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha