جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه قرآن برای حفظ و حراست بشر از آسیب‌ها نازل شده است، گفت: مردم ما هر چه بیشتر به قرآن رجوع کنند نهاد خانواده بهتر و قوی‌تر حفظ شده و متقابلاً امنیت روحی و روانی جامعه نیز تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن اهواز، برگزاری این نمایشگاه را یک حرکت فرهنگی مؤثر دانست و اظهارداشت: محصولات و کتب عرضه شده در این دوره از نمایشگاه از حیث محتوایی غنی و در حد مطلوبی بوده و استقبال جوانان نیز خوب بوده است.

وی با بیان اینکه جوانان اهوازی از پیشتازان عرصه قرآن در سطح کشور هستند، گفت: حضور غرفه دارانی از نسل جوان که به ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی می‌پردازند نوید آینده‌ای روشن به ما را می‌دهد که إن‌شاءالله بیش‌ازپیش شاهد حضور مردم در این نمایشگاه باشیم.

امام جمعه اهواز در ادامه با تأکید بر اینکه گرایش به معارف قرآن در خانواده، سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، تصریح کرد: امروزه گرایش جوانان و نوجوانان به بزهکاری در خانواده‌های متدین بسیار کمتر از دیگر خانواده‌ها بوده و این مهم به دلیل توجه والدین به تربیت قرآنی و دینی است که سبب کاهش آسیب‌های رفتاری و اخلاقی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، در پایان با بیان اینکه قرآن برای حفظ و حراست بشر از آسیب‌ها نازل شده است، اظهارداشت: دستورات قرآن صریحاً بیان می‌کنند که نماز را به پا دارید تا از زشتی‌ها مصون مانید؛ به همین دلیل مردم ما هر چه بیشتر به قرآن رجوع کنند نهاد خانواده بهتر و قوی‌تر حفظ شده و متقابلاً امنیت روحی و روانی جامعه نیز تأمین می‌شود.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha