چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 حرم امام خمینی(ره)

حوزه/ معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب استان قم از حضور روحانیون مبلغ در کاروان های اعزامی از قم به منظور زیارت حرم مطهر امام خمینی (ره) تجدید پیمان با مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد خبر داد.

سرهنگ پاسدار اکبر بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این مبلغان با حضور در اتوبوس های حامل زایران حرم امام(ره) ضمن اجرای برنامه های فرهنگی به سوالات دینی و عمومی افراد نیز پاسخ لازم را می دهند.

وی با بیان این که نباید بگذاریم که از اهمیت روز 14 خرداد در بین نسل جوان کاسته شود، گفت: اجرای برنامه های پرمحتوا و جذاب در چنین ایامی از جمله برنامه های محوری سپاه و بسیج است که شاخص ترین آن ها بحث اعزام کاروان ها به حرم ملکوتی امام امت و بهره مندی از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری است.

بختیاری همچنین با تاکید بر این که تبعیت از اندیشه امام و رهبری، لازمه عبور از مشکلات امروز کشور است، افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، بازخوانی اندیشه و بیانات نورانی امام راحل و به خصوص با محوریت وصیت نامه الهی – سیاسی ایشان است چرا که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خوبی در این وصیت نامه راه موفقیت و سعادت ملت ایران را بیان فرموده اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha