سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ختم روزانه قرآن کریم طلاب و اساتید مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه بهار قرآن فرصتی طلایی است، گفت: أنس با قرآن و اهل بیت(ع) برای طلاب مایه برکات معنوی و علمی است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با بیان این که همزمان با ماه مبارک رمضان ختم روزانه قرآن کریم در مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب آغاز شده، گفت: محفل انس با قرآن و تفسیر موضوعی هر روز قبل از نماز مغرب و عشاء با حضور اساتید، طلاب و کادر مدیریت در این مدرسه در حال برگزاری است .

وی با توجه به برکات ماه مبارک رمضان و استفاده بیشتر طلاب و اساتید از بهار قرآن، افزود: تلاوت و تدبر در آیات قرآن منشاء نورانیت در قلوب مومنین است.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در ادامه آشنایی بهتر با مفاهیم و موضوعات کتاب آسمانی را چراغ هدایت طلاب در مسیر تحصیل علوم حوزوی دانست و اظهار داشت: دانش آموختگان مکتب امام صادق(ع) با تدبر در قرآن و تهذیب نفس به افق های نورانی می رسند.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه بهار قرآن فرصتی طلایی است، گفت: أنس با قرآن و اهل بیت(ع) برای طلاب مایه برکات معنوی و علمی است.

وی با اشاره به اینکه روزهای دوشنبه جلسه پاسخگویی به سؤالات شرعی جهت دانش آموزان در مدارس دولتی سطح شهر برگزار می شود، اظهار کرد: پاسخگویی به مسائل اعتقادی و احکام نسل جوان از نیازهای اساسی جامعه است.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب از برگزاری مراسم معنوی احیای شب های قدر در این مدرسه خبر داد و گفت: مراسم معنوی شب های قدر با حضور طلاب و اساتید همراه با سخنرانی حوزویان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha