جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلاام یعقوبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اقتصاد ایران با بداخلاقی‌های آمریکا مقاومتی‌تر می‌شود، گفت: امروز اراده ملت‌ها در برابر استکبار قد کشیده و کارساز است و اسلحه، توپخانه و تفنگ‌ها کارایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: اقتصاد ایران با بداخلاقی‌های آمریکا مقاومتی‌تر می‌شود، چرا که امروز اراده ملت‌ها در برابر استکبار قد کشیده و کارساز است و اسلحه، توپخانه و تفنگ‌ها کارایی ندارد.

وی افزود: وزیر خارجه آمریکا 12 نکته را مطرح کرده که اگر ایران این موارد را رعایت کند، برای این کشور تحریم اجرا نمی‌شود، این‌ها احمق هستند و بعد از گذشت 40 سال هنوز ملت ایران را که با صدای بلند فریاد زده‌اند «مرگ برآمریکا» نشناخته‌اند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند ملت را به بردگی بکشانند، اما رهبری معظم فرمودند آن‌ها نباید برای ملت ما شرط تعیین کنند بلکه ما برای آن‌ها شرط می‌گذاریم و ایشان به مسئولان انرژی هسته‌ای در کشور در این زمینه آماده باش دادند.

وی اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجربه ثابت کرده است که آمریکا قابل اعتماد نیست، عده‌ای عنوان می‌کردند، راه ارتباطی را با این افراد باز کنید، اما دیدید که مشکل نه تنها برطرف نشد، بلکه بیشتر شد.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اختلاف میان اروپا و آمریکا نیز گفت: دعوای این‌ها زرگری است، فریب آن‌ها را نخورید، شرایط کنونی برای انقلاب بسیار حساس است، اگر درست تصمیم نگیریم ملت ایران ، ما را نخواهند بخشید.

وی همچنین با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) تصریح کرد: به کسانی که وفا ندارند اعتماد نکنید و این بیان به نوعی برای اتفاقات امروز کشور نیز صدق می‌کند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی به آیات ابتدایی سوره توبه نیز اشاره کرد و افزود: مسلمانان به عهدی که با کفار و مشرکین بسته‌اند باید پایبند باشند، اما اگر عهدشکنی از سوی طرف مقابل صورت گرفت، مسلمانان خود را باید برای مقابله با پیشوایان کفر آماده کنند.

وی اظهار داشت: وضعیت فعلی برجام آزمون بزرگی در برابر دولت‌مردان است اما می‌ترسم که همچون گذشته زمان بگذرد و در انتهای مذاکرات چیزی در دست نداشته باشیم.

امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: مواظب باشیم که توپ در زمین ما نباشد و رسانه‌ها تحلیل کنند تا نسل آینده بداند  تا آخر خط، سر پیمان خود بودیم و باطن استکبار را آشکار کردیم.

وی با بیان اینکه امریکا ابر جنایت‌کاری است که هیچ اعتمادی به آن‌ها نیست و مسئولان باید سخنان رهبری را در دستورالعمل خود بدانند، خاطرنشان کرد: ما هیچ نیازی به آمریکا نداریم، آمریکا هیچ سودی برای ما ندارد و شعار ملت ایران همواره «مرگ بر آمریکا» است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha