جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مرتضی حسینی - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: آمریکا هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نبود چرا که خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام، نخستین و آخرین بدعهدی آنان نسبت به توافقات بین المللی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی امروز در جمع اعضا و مسئولین نواحی پایگاه های بسیج مدارس علمیه استان قزوین، گفت: امروز هر کجا جنایت و درگیری رخ می دهد، رد پای آمریکا در آنجا نمایان است.

وی اظهار کرد: آمریکا همواره حق ویژه ای برای خود در دنیا قائل است، به طوری که برای حفظ منافع خود هر زمان اراده کرده، تعهدات را زیر پا می گذارد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: آمریکا با لغو برجام چهره خبیث خود را بار دیگر به تمام دنیا نشان داد، به طوری که سخنان و تهدیدات او علیه ایران غیر قابل باور بود.

وی افزود: همیشه سیاست مداران آمریکایی از صعود و پیشرفت ایرانی ها خوشحال نمی شوند و می خواهند ما به آنها وابسته باشیم، تا بتواند ظلم و ستم خود را در منطقه رواج دهند و هیچ کشوری به داد مظلومان نرسد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیاستمداران کشور باید مراقب باشند، چرا که سران آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی دیرینه دارند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آمریکا هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نبود، چرا که خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام، نخستین و آخرین بدعهدی آنان نسبت به توافقات بین المللی نیست.

وی به سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: افراد دلسوز هشدارها را دادند و حتی خود رهبر معظم انقلاب بارها بیان نمودند که به این مذاکرات خوشبین نیستند، ولی متاسفانه آقایان به حرف معظم له گوش نکردند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha