سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی مراسمی گفت: وجود ارتش و مقاومت در کنار هم موجب حمایت از لبنان در برابر تجاوز اسرائیل می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسم تکریم اسرای آزاد شده که در آن وزیر دفاع و نماینده فرمانده ارتش حضور داشت گفت: وجود ارتش و مقاومت در کنار هم موجب حمایت از لبنان در برابر تجاوز اسرائیل می شود.

وی اشاره کرد: در سالروز آزادی جنوب لبنان و عید مقاومت جمع شدیم تا تاکید کنیم که ما همچنان در خندق مقاومت هستیم و پیروزی جنگ 33 روزه بزرگتر از پیروزی در سال 2000 میلادی بوده است و امروز مقاومت برای خلق پیروزی بزرگتر از آن دو آماده می شود.

شیخ قاووق تصریح کرد: مقاومتی که  اعراب و آمریکا را به درد سر انداخت و روند عادی سازی روابط عربستان سعودی با اسرائیل را آشکار می کند، طبیعی است که از سوی اسرائیل، آمریکا و عربستان مورد هدف قرار گیرد.

وی ادامه داد: عربستان سعودی از ماجراجویی های بی حساب و کتاب خود چیزی جز شکست در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان ندیده است و اکنون از یک جبهه پارلمان حمایت مالی می کند که تنها هدفش مقابله با مقاومت و تضعیف و محاصره آن است.

عضو ارشد حزب الله اشاره کرد: عربستان سعودی بار دیگر وارد یک ماجراجویی در مقابله با مقاومت می شود و فراموش کرده که نتایج انتخابات پارلمان به ضرر او و آمریکا تمام شد.

وی در پایان گفت: مقاومت بعد از انتخابات قدرتمند تر شده است و حزب الله با تمام قدرت و فعالانه در دولت جدید مشارکت خواهد داشت که شکستی برای آمریکا و عربستان سعودی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha