جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید مالامیری

حوزه/ آیین تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری، ۱۰ خردادماه، به میزبانی خبرگزاری رسمی حوزه، در بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیین تکریم و تجلیل از خانواده معظم اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری، در بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

این مراسم به میزبانی خبرگزاری رسمی حوزه و با حضور مسئولان حوزوی، فضلاء، طلاب و عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه، روز پنج شنبه، 10 خردادماه، ساعت 19 عصر، در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم، واقع در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

 در این مراسم معنوی، پدر و مادر اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری به نقل خاطراتی از فرزند شهیدشان خواهند پرداخت.

گفتنی است، شهید حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری مسلط به زبان عربی و انگلیسی بود و پایان‌نامه ارشد خود را به زبان عربی نوشت و زمان دفاع از پایان‌نامه دکترایش بود که به سوریه رفت.

وی، اولین روحانی مدافع حرم است که در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، شامگاه دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴، مصادف با اول ماه رجب، میلاد امام محمدباقر(ع) همراه با دیگر مجاهدان تیپ فاطمیون با شعار (کلنا عباسک یا زینب) در منطقه بصری الحریر در استان درعای سوریه به شهادت رسید.

جنازه شهید حجت الاسلام مالامیری هنوز به کشور بازنگشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha