پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خاکباز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از فعالیت ۱۰۰ مبلغ غیربومی ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد .

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از فعالیت ۱۰۰ مبلغ غیربومی ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان خبر داد و با اشاره به اینکه این تعداد مبلغ با استقرار در خیمه های معرفتی در راستای ترویج فرهنگ دینی ،قرآنی و نهادینه کرن فرهنگ وقف مشغول تبلیغ هستند، گفت: مبلغان در ماه مبارک رمضان با برگزاری کلاس های اخلاق در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه در تلاش هستند .

وی با بیان اینکه توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی از برنامه های محوری سازمان اوقاف و امور خیریه در طول سال است، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه های جزء خوانی و ترتیل قرآن کریم با حضور مبلغان و قاریان، در بقاع متبرکه و شاخص استان برای روزه داران برگزار خواهد شد .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، برگزاری محافل قرآن با حضور قاریان مصری را نیز از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه برشمرد و خاطر نشان کرد: امسال نیز با دعوت از قاریان برجسته بین المللی و ملی محافل قرآنی برای روزه داران به مدت 3 شب در شهرهای استان برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام خاکباز در پایان از برگزاری مراسم شب های قدر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان خبر داد و گفت: مراسم احیاء شب های پرفضیلت قدر با حضور مردم در امامزادگان استان همراه با سخنرانی حوزویان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha