جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید علی فضل الله از روحانیون شیعه لبنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فضل الله از روحانیون شیعه لبنان گفت: ما با همین روحیه در کنار تمامی مظلومین از جمله ملت فلسطین در دفاع از حقوق آنان می ایستیم و با "قرارداد قرن" مقابله می کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله از روحانیون شیعه لبنان و رئیس مؤسسه کمک های خیریه در مراسم افطاری گفت: ما با همین روحیه در کنار تمامی مظلومین از جمله ملت فلسطین در دفاع از حقوق آنان می ایستیم و با "قرارداد قرن" که دشمنان از طریق آن می خواهند اسرائیل قدرت بزرگ منطقه بشود، مقابله می کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور های عربی در مقابل این قرارداد ضعیف عمل کرده و اقدامی نداشتند، گفت: ما بر هیچ کس منّت نمی گذاریم، بلکه به خاطر خودمان موضع گیری می کنیم؛ چراکه اگر ما اجازه بدهیم مسئله فلسطین و قدس حذف شود، به دنبال آن بسیاری کشور ها و مقدسات ما به دست دشمن می افتد.

حجت الاسلام و المسلمین فضل الله تاکید کرد: با همین روحیه در مقابل ظلمی که علیه ایران از طریق تحریم ها می شود، می ایستیم و می دانیم که آمریکا به این توافق پایبند نبود.

وی افزود: ما این تحریم ها را ظالمانه می دانیم؛ چراکه مدرکی از سوی آژانس انرژی اتمی دالّ بر فعالیت هسته ای غیر قانونی ایران وجود ندارد و آژانس بر پایبندی ایران به توافق هسته ای تاکید داشته است.

این روحانی شیعه تصریح کرد: ما در مقابل تمامی ظلمی که علیه ملت های منطقه و هر نقطه از جهان می شود، می ایستیم و فرقی بین آن قائل نیستیم.

وی در خصوص مؤسسه خیریه اشاره کرد: ما راهی را که انتخاب کرده ایم می رویم و به کار این مؤسسه در حمایت از ایتام، سالخوردگان، بیماران، افراد ناتوان و تمامی کسانی که نیاز به کمک و حمایت دارند، ادامه خواهیم داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha