چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی قایینی 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قایینی با تاکید بر این که آمریکا و اروپا که امروز دم از حقوق بشر می زنند فرهنگ استعمار را در جوامع بشری اجرا کرده اند، گفت: جهان امروز و رسانه های جمعی بهانه ای را برای افراد باقی نمی گذارد که انسان از حقیقت غافل بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی قایینی استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان، امروز در جلسه سبک زندگی اسلامی حوزه علمیه همدان گفت: آدمی برای رسیدن به هدف عالی خلقت یعنی رسیدن به ملکوت اعلی خلق شده است و برای رسیدن به این مسیر باید در راه اصلی که دین است حرکت کند.

وی تصریح کرد: جهان امروز و رسانه های جمعی بهانه ای را برای افراد باقی نمی گذارد که انسان از حقیقت غافل بمانند، امروز در دنیا مشاهده می کنیم که افراد زیادی با تحقیق به راه حق رسیده اند.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به « إِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ» گفت: هر کسی با هر دین و آیینی اگر برای رضای الهی و رسیدن به حق فعالیت کند خدای تعالی این اعمال او را محاسبه می کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که انسان دارای بعد ملکوتی است اگر دین دار نیز نباشد، اما به خلق خدا خدمت کند و عدالت را در جامعه اجرا کند، خدای تعالی به او اجر و پاداش می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی قایینی گفت: ایمان کلید ورود بهشت است، به همین سبب امکان دارد دانشمندی به مردم به وفور خدمت کرده، اما اگر ایمان نداشته باشد، وارد بهشت نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اخلاق و رفتار انسان ها در جامعه و جهان هستی، اظهار داشت: رفتار انسان در جهان هستی موثر است، محیط زیست، حیوانات و همه هستی متاثر از رفتار و کردار انسان ها است.

استاد حوزه علمیه همدان بیان کرد: در سفری که به آفریقا دیدم که بر روی بدن افراد مهر هایی داغ کرده بودند و این متاثر از قانون های های برده داری کشور های مدعی حقوق بشر است.

وی در پایان گفت: آمریکا و اروپا که امروز دم از حقوق بشر می زنند فرهنگ استعمار را در جوامع بشری اجرا کرده اند؛ امروز نیز بیشترین آمار زندانیان اروپا و آمریکا سیاه پوستان هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha