جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س) ساري

حوزه/ مسئول بسيج رسانه سپاه کربلای مازندران گفت: با توجه به این که طلاب فرماندهان جبهه فرهنگي هستند، لذا بايد در حوزه قلم و بيان به عنوان افراد متخصص ديني فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقاي افشار، مسئول بسيج رسانه سپاه کربلای مازندران در نشست با مبلغین مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) ساری، بيان کرد: به فرموده رهبر انقلاب، هيچ ترسي از حمله و حصر دشمن در حوزه نظامي و امنيتي نداريم، بلكه دغدغه ما از حصر فرهنگي، جنگ نرم و قتل عام فرهنگي است.

وی افزود: با توجه به اينكه در حوزه فرهنگ و رسانه مشكلات عديده اي وجود دارد، لذا رهبر معظم انقلاب دستور آتش به اختيار را دادند.

مسئول بسيج  رسانه سپاه کربلای مازندران، گفت: امروز حمله به مباني اعتقادي و اسلامي بي شمار است و رسانه ها در صدد انتشار مطالب و محتواي كه اصلا به صلاح بشريت نيست، هستند.

افشار با بیان این که هدف از اين نشست شناخت آسيب هاي اجتماعي، فرهنگی، سياسي و اعتقادي و ارائه راهكارها و توليد محتوا با ذكر منبع معتبر از سوي مبلغين است، خاطر نشان کرد: با توجه به این که طلاب فرماندهان جبهه فرهنگي هستند، لذا بايد در حوزه قلم و بيان به عنوان افراد متخصص ديني فعالیت کنند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha