جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت:متاسفانه برخی از سخنرانی‌ها و بیانات شیوا و راهگشای حضرت امام خمینی (ره) که در رابطه با دشمن شناسی ،مبارزه با ظلم واستبداد و مبارزه با آمریکا دچار تحریف شده که ملت ایران و جوانان باید در این خصوص هوشیار باشند که تحریف تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی از اهداف اصلی دشمنان است.

حجت‌الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین اظهار داشت: امروز مبلغین، ائمه جمعه و جماعات باید در مساجد علاوه بر این که اصل ولایت را بیان می‌کنند، ثمره ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را نیز برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان به خوبی بیان کنند.

مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین با اشاره به شخصیت سیاسی والهی امام خمینی(ره) تصریح کرد: توجه به ملت‌های مسلمان دنیا،مرعوب نشدن در مقابل قدرت‌های جهانی و مستکبرین، ایجاد قسط وعدل، حمایت بی‌دریغ از مستضعفان و محرومان از ویژگی‌های برجسته این عالم جلیل القدر بود.

وی افزود: این انقلاب جهانی به دنیا صادر شده و در نهایت متصل به انقلاب مهدی موعود(عج) خواهد شد زیرا انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) است.

حجت‌الاسلام قابل خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همیشه خود را خدمت‌گذار و مردم را ولی‌نعمت خود و مسئولان می‌دانستند و امروز نباید اجازه داد که تفکر حضرت امام خمینی(ره) تحریف شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام‌خمینی(ره)در خصوص عدم تحریف شخصیت امام خمینی(ره) گفت: همان طور که مقام معظم رهبری تأکید فرمودند، مسیر انقلاب اسلامی ایران و خطی که باید تا پایان برای رسیدن به اهدافش طی کند، در اصول و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) نهفته است.

مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین بیان کرد: اگر این اصول و آرمان‌ها در طی فرآیند انقلاب اسلامی دچار انحراف، تحریف یا کمرنگ شود، طبعاً در مسیر انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف‌اش اختلال ایجاد می‌کند و این اختلال موجب نرسیدن انقلاب به اهداف اصلی خود می‌شود.

حجت‌الاسلام قابل با انتقاد از برخی افراد که بیانات نورانی حضرت امام خمینی(ره) را مورد تحریف قرار می‌دهند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از سخنرانی‌ها و بیانات شیوا و راهگشای حضرت امام خمینی(ره) که در رابطه با دشمن شناسی ،مبارزه با ظلم واستبداد و مبارزه با آمریکا دچار تحریف شده که ملت ایران و جوانان باید در این خصوص هوشیار باشند که تحریف تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی از اهداف اصلی دشمنان است.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha