جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای از تیراندازی در بلعبک لبنان و هرج و مرجی که در این شهر به وجود آمده ابراز نگرانی کرد و از دولت، علما و رهبران عشایر خواسته که در این مسئله ورود کنند و مانع بر هم زدن امنیت و استقرار این شهر شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای از تیراندازی در بلعبک لبنان و هرج و مرجی که در این شهر به وجود آمده، ابراز نگرانی کرد و از دولت، علما و رهبران عشایر خواسته که در این مسئله ورود کنند و مانع بر هم زدن امنیت و استقرار این شهر شوند.

تجمع علمای مسلمان در بخش دیگر بیانیه خواستار تشکیل هر چه زودتر دولت شد.

تجمع علما تصریح کرد: آمریکا تلاش می کند چوب لای چرخ راه حل های سوریه قرار دهد و مانع پیشروی سوریه در آزادی کشور از گروهک های تروریستی شود.

علمای لبنان اشاره کردند: دخالت آمریکا در دیر الزور به نفع داعش بوده و باعث شده داعش بتواند تعدادی از سربازان روسی را بکشد.

تجمع علمای مسلمان تاکید کردند: تجاوز های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین که بزرگترین تظاهرات مسالمت آمیز جهان را از طریق "راهپیمایی بازگشت" برگزار می کند، به معنی این است که رژیم در پی تشدید حملات است.

علمای مسلمان خواستار تداوم "راهپیمایی بازگشت" و حضور گسترده در آن شدند و از جنبش های مقاومت خواستند پاسخ امنیتی و نظامی به سربازان رژیم صهیونیستی را در نظر داشته باشند که این امر مانع رژیم از بمباران زمینی و هوایی می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha