شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دونده مسلمان با زبان روزه در مسابقه دو ۱۰ کیلومتر شرکت می کند

حوزه/ برای پنجمین سال متوالی یک دونده مسلمان و فعال حقوق بشر با زبان روزه در مسابقات دو ۱۰ کیلومتر در بریتانیا که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود شرکت کرده تا کمک های مردمی برای نیازمندان به ویژه پناهندگان سوری را جمع آوری کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، برای پنجمین سال متوالی، یک دونده مسلمان و فعال امور خیریه در بریتانیا قصد دارد با شرکت در مسابقه دو 10 کیلومتر با زبان روزه در ماه مبارک رمضان شرکت کرده و اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان به ویژه پناهندگان سوری کند.

ناظم علی دونده مسلمان این رقابت ها گفت: این یک آزمایش هم برای ذهن و هم برای جسم است.

در طول مسابقه دو هیچ آبی در دسترس دونده مسلمان و روزه دار نخواهد بود و او باید از این چالش سربلند بیرون بیاید.

علی 37 ساله روز یکشنبه 3 ژوئن به شهرک مورکم در بریتانیا سفر می کند تا پس از 18 ساعت روزه داری این مسابقات دو را تکمیل کند. وی پس از پایان مسابقه قرار است برای ششمین بار از اردوگاه پناهندگان سوری بازدید کند. علی با یک سازمان بشردوستانه یورک شایر به مرزهای ترکیه با سوریه رفته و کمک های اهدایی مردم و بسته های غذایی را میان اردوگاه های پناهندگان توزیع می کند.

علی ناظم می گوید: پناهندگان از ملاقات های من بسیار شگفت زده شدند وقتی به آن ها گفتم که کمک های اهدایی و بسته های غذایی هم از طرف مسلمانان و هم غیرمسلمانان است و آن ها همیشه از من می خواهند که از اهدا کنندگان قدردانی کنم. من به آن ها می گویم که کمک کنندگان بسته های غذایی با آن ها همبستگی دارند و برای پایان جنگ و رسیدن به صلح و آرامش در سوریه دعا می کنند.

وی افزود: پناهندگان به من می گویند که احساس می کنند توسط تمام دنیا رها شده اند. و اینکه من برای کمک به پیش آن ها می روند برایشان بسیار با ارزش است.

گفتنی است تهیه هر بسته غذایی هزینه ای معادل 45 دلار داشته که برای یک خانواده 5 نفره در طول یک ماه کفایت می کند. این بسته های غذایی شامل برنج، بلغور گندم، شکر، خرما، آرد، چای، روغن زیتون و روغن آفتابگردان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha