پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سلم آبادی

حوزه/معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغان اعزامی در محل تبلیغ هر روز تخصصی به تفسیر آیات قران می پردازند، گفت: مبلغان از ماه رضمان در خصوص رفع آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد استفاده کنند.

حجت الاسلام محمد علی سلم آبادی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: برای ماه مبارک رمضان امسال 1080 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شده اند، که این مبلغان علاوه بر برگزاری نماز در مساجد روستا، برنامه ریزی های فرهنگی مذهبی درطول مدت اقامت خود دارند.

وی با بیان اینکه در ایام تبلیغ رمضان با همکاری کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی کلاس های روخوانی و احکام در سنین مختلف و قرآن برگزار می‌شود، افزود: آسیب های اجتماعی در جامعه زیاد شده باید مبلغان در سخنرانی های خود به اعتیاد و  طلاق که از جمله آسیب های پیش روی جوانان امروزی است و نیازمند درمان است بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی خانوده های ایرانی بوده که باید در راستای فرمایشات رهبری اگر دست بچه هایمان را رها کنیم و با قرآن پیوند ندهیم، دیگران دست آن ها را خواهند گرفت و باید بیشتر اطلاع رسانی کنیم.

حجت الاسلام سلم آبادی افزود: امسال مانند سالهای گذشته تمامی روحانیت مساجد روستایی خراسان جنوبی و مبلغین موظف شده اند که هر روز آیات کریمه قرآن مجید را در مساجد روستایی محل تبلیغ خود برای عموم مردم روزه دار بصورت تخصصی تفسیر کنند.

وی قرآن را نجات دهنده از فتنه ها، شفاعت کننده، سبب آرامش درونی و دارای اعجاز عددی دانست و اظهار داشت: قرآن طبیب و نسخه درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات ما است، قرآن کتاب نور، عامل هدایت فرد و اجتماع و شفای بیماری ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ما باید قرآن را در زندگی خود کاربردی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha