پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم تقدیر از دانش آموزان «باغیرت» در مدرسه وابسته به حوزه در اهواز

حوزه/ رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان کارون، با بیان اینکه آموزش‌وپرورش در همه‌ ابعاد زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان نقش اساسی ایفا می‌کند، بیان داشت: آشنایی اولیاء دانش آموزان با جایگاه و فعالیت‌های مدارس امین باعث توجه خاص به این مدارس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان کارون، در نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش شهرستان کارون، با عنوان این مطلب که اگر ذهن افکار عمومی نسبت موفقیت دانش آموزان متمرکز شود، موفقیت تحصیلی به شکل فزاینده‌ای افزایش می‌یابد، اظهارداشت: همکاری حوزه علمیه با آموزش‌وپرورش در قالب مدارس امین موجب به ثمر رسیدن بسیاری از اهداف بخصوص اهداف تربیتی آموزش‌وپرورش گردید.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش در همه‌ ابعاد زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان نقش اساسی ایفا می‌کند، بیان داشت: آشنایی اولیاء دانش آموزان با جایگاه و فعالیت‌های مدارس امین باعث توجه خاص به این مدارس خواهد شد.

مزرعه، خودباوری را رمز مهم کسب موفقیت دانش آموزان یاد کرد و ادامه داد: کسب رتبه‌ها و موفقیت‌های متعدد در سطح استان و کشور توسط آموزش‌وپرورش کارون نشان از ایجاد خودباوری و حرکت بسیار ارزشمند آموزشی و پرورشی است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان کارون، مزرعه با اشاره به پروژه مهر آموزش‌وپرورش، گفت: کسب رتبه نخست پروژه مهر در آموزش‌وپرورش خوزستان، نشانه‌ای دیگر از نماد هماهنگی درون‌سازمانی آموزش‌وپرورش کارون است.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی مدیران مدارس امین در خصوص جشنواره‌های خوارزمی و مسابقات مختلف آموزشی و فرهنگی، اظهارداشت: طرح‌های مختلفی ازجمله طرح معراج با همکاری حوزه علمیه در آموزش‌وپرورش شهرستان کارون برگزار گردیده است که نوید آینده‌ای روشن در برنامه همکاری حوزه با آموزش‌وپرورش می‌دهد و امید است این برنامه‌ها، بیش‌ازپیش ادامه داشته باشد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha