شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رزاق

حوزه/ موسسه زبان آموزی قرآن بشارت از علاقه مندان به آموزش قران به زبان انگلیسی و سایر دوره های آموزشی این موسسه ثبت نام می کند.

محمد حسین رزاق مدیر موسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: طرح آموزشی قرآن کریم به شیوه زبان آموزی  به صورت سمعی و بصری آموزش داده می شود، به طوری که فرد بعد از آموزش باشنیدن صدای قرآن معنای آن آیه را متوجه می شود و با خواندن از روی آیات و متن ترجمه کاملا معنای آن را درک می کند این طرح قریب به 17 سال است که در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین موسسه زبان آموزی قرآن بشارت قرآن کریم را به زبان انگلیسی به سه شیوه حضوری، غیرحضوری و تدریس خصوصی آموزش می دهد .

رزاق خاطرنشان کرد: همچنین در نظر داریم این طرح را در صورت موافقت حوزه های علمیه برای خواهران طلبه اجرا کنیم تا طلاب ضمن آموزش قرآن کریم توانایی بیان قرآن به زبان انگلیسی برای مخاطبان مختلف را داشته باشند.

مدیر موسسه زبان آموزی قرآن بشارت گفت: اصلی‌ترین اثر مؤسسه در حوزه آموزش مفاهیم قرآن، کتاب شرح واژگان «باق» است که از این کتاب در تمامی دوره‌های آموزشی مؤسسه استفاده می‌شود.

 

شایان ذکر است؛ مؤسسه بشارت طی سال‌های اخیر با مراکز دولتی و غیر دولتی همکاری‌های مناسبی داشته و دوره‌های آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن را با عنوان «بشارت» اجرا نموده است که عبارتند از:

١.وزارت امور خارجه ٢. وزارت نیرو ٣. ستاد عقیدتی سیاسی ارتش ٤. دانشگاه امام علی(ع)٥. دانشگاه پیام نور ٦. دانشگاه آزاد اسلامی ٧. دانشگاه امام حسین (ع) ٨. نیروی دریایی ارتش ٩. حوزه های علمیه خواهران و برادران تهران

این طرح طی سالهای اخیر در برخی از مدارس و دبیرستان‌های استان تهران نیز تحت عنوان طرح دانش آموزی در حال اجرا است.

علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی این مجموعه می توانند با شماره تلفن  02177571012تماس حاصل نمایند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha