پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای خونین ۱۵ خرداد

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اجرای برنامه های ویژه سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در ۳۰ نقطه شهری و روستایی و بقاع متبرکة استان خبر داد .

عباس سروری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به این که امسال به علت همزمانی سالگرد حضرت امام خمینی(ره) و ماه مبارک رمضان، عزاداران به حرم مطهر اعزام نخواهند شد، گفت: برنامه های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با حضور مردم مومن و روزه دار، در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان جامعه با اندیشه های امام راحل(ره) به نقاط مختلف استان اعزام تبلیغی خواهیم داشت، افزود: مبلغان با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و هیئات مذهبی به بیان اندیشه های والای الهی، سیاسی و شخصیت علمی حضرت امام خمینی(ره) خواهند پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مراسم ویژه سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 14 خرداد در مسجد جامع شهرکرمانشاه،خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود معصومی لاری از اساتید حوزه و دانشگاه،و با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری مراسم قیام خونین 15 خرداد در شهرکرمانشاه اشاره کرد و گفت: مراسمی به همین مناسبت عصر روز 15 خرداد در مسجد النبی(ص) شهر کرمانشاه با سخنرانی نماینده خبرگان رهبری و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر برگزار خواهد شد.  

 سروری در پایان از برگزاری مسابقه پیامکی با محوریت مسابقه کتابخوانی وصیت نامه حضرت امام(ره) برای نسل جوانان خبر داد و افزود: این مسابقه با همکاری اداره ارشاد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha