جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمپین تبلیغاتی «راپیمایی روز قدس»در کراچی پاکستان

حوزه/ از طرف سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در روز ۲۳ رمضان در سراسر پاکستان «راهپیمای های روز القدس» برگزار می شود، برای این راهپیمایی کمپین تبلیغاتی از طرف این سازمان در کراچی پاکستان آغاز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ از طرف سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در روز 23 رمضان در سراسر پاکستان «راهپیمای های روز قدس» برگزار می شود، برای این راهپیمایی کمپین تبلیغاتی از طرف این سازمان در کراچی پاکستان آغاز شده است.

در مرحله اول کمپین تبلیغاتی در شلوغ‌ترین خیابان های کراچی  مانند خیابان قائدین، خیابان پاکستان، خیابان جناج، خیابان ملیر، خیابان سولجر بازار، خیابان کریم آباد، خیابان ناظم آباد پوسترهای مربوط به کمپین نصب شده است.

محمد عباس دبیر سازمان دانشجویان امامیه پاکستان شاخه کراچی در مورد راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مانند هر سال امسال هم به فرمان امام خمینی (ره) روز قدس را در روز 23 رمضان در سراسر پاکستان برگزار خواهد کرد و از همه مسلمانان می‌خواهیم که در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

وی افزود: تا زمانی که بیت المقدس آزاد نشود این راهپیمایی ادامه دارد و ما با این راهپیمایی نفرت خود را در برابر اسرائیل غاصب اعلام می‌کنیم، زیرا بیت المقدس قبله اول مسلمانان است و باید همه مسلمانان برای حفاظت این زمین مقدس تلاش کنند.

گفتنی است هر سال بعد از ایران بزرگترین راهپیمیایی روز قدس از طرف سازمان دانشجویان امامیه در شهر کراچی پاکستان برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha