جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - حوزه لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از آمادگی هزار مسجد این استان برای برپایی مراسم معنوی لیالی قدر خبر داد .

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه لیالی قدر عصاره و برداشت عرفانی از ماه مبارک رمضان برای تقرب و نزدیکی به خداوند است، گفت: لیالی قدر فرصتی مغتنم برای رسیدن به ارزش های ناب عرفانی و الهی است .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه لیالی قدر فرصت بی نظیر استغفار و توبه است، اظهار کرد: لیالی قدر فرصت تقویت بنیه ارزش های اسلامی و فرهنگ علوی در جامعه است .

وی با اشاره به اینکه مبلغان باید فضیلت و اهمیت شب های قدر را برای نسل جوان جامعه بازگو نمایند، گفت: باید با آگاهی و درک معنوی از فضیلت این شب ها در راستای ارتقاء سبک زندگی اسلامی در جامعه قدم برداریم .

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از هزار مسجد استان لرستان آمادگی برگزاری مراسم احیاء لیالی قدر را برای شب زنده داران دارند، خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم احیاء لیالی قدر در شب های 21،19 و 23 ماه مبارک رمضان با قرائت ادعیه ویژه این شب ها و همراه با سخنرانی اساتید حوزه برگزار می شود .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی  لرستان در پایان با تاکید بر برپایی باشکوه و عرفانی مراسم معنوی شب های قدر، گفت: امید می رود با برگزاری مراسم معنوی این شب ها بتوانیم معنویت را در جامعه  گسترش دهیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha