جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 لیالی قدر

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: شب های قدر در دین اسلام، بهترین فرصت و خلوت بنده با خداوند متعال است.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر، اظهار داشت: یکی از بزرگترین و معنوی ترین شب ها، لیالی قدر می باشد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج با اشاره به اینکه باید قدر این شبهای عزیز و بزرگ را بدانیم و به آسانی آنها را از دست ندهیم، افزود: این شب ها، بهترین فرصت و خلوت بنده با خداوند متعال است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در شب های قدر درهای توبه به روی بندگان خداوند و مومنان باز است، لذا خوشا به حال کسی که از معنویات این شبهای عظیم بهره مند شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: در این شب ها که شبهای نزول وحی و قرآن بر رسول خدا(ص) است، بندگان می توانند با شب زنده داری و تهجد به معبود خود نزدیکتر از گذشته شوند.

این استاد حوزوی گفت: برکات شب زنده داری در لیالی قدر به حدی است که اگر همه از آن اطلاع کافی داشه باشند بعید می دانم که کسی برکات معنوی این شب های بزرگ و عزیز را از دست بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha