پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد در حرم رضوی

حوزه‌/ مراسم بیست و نهمین سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت قيام ۱۵خرداد با حضور جمعی از فضلا، طلاب و روحانیون در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم بیست و نهمین سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت قيام ۱۵خرداد ازسوی نماينده ولي فقيه در خراسان رضوی، شوراي عالي و مديريت حوزه علميه خراسان و توليت آستان قدس رضوي در مشهد برگزار می‌شود.

این مراسم روز دوشنبه 14خردادماه، با حضور جمعی از علماي اعلام، اساتيد معزز، فضلا، روحانيان و طلاب از ساعت18 تا19:30 در رواق امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

شرکت‌کنندگان در این ویژه برنامه ضمن گراميداشت ياد بنيانگذار جمهوري اسلامي، با آرمان هاd مقدس آن امام بزرگوار تجديد عهد بسته و پيمان مجدد خود در پيروي از رهبر فرزانه انقلاب را اعلام می دارند.

براساس این گزارش، در سلسله برنامه های تبلیغی حرم رضوی ویژه برنامه‌ای به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه، امام جمعه موقت مشهد در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

در همین راستا نشست پرسمان دینی تحت عنوان «در فراق روح الله» با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در صحن جمهوری اسلامی نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است، امروز ويژه‌ برنامه‌ای به مناسبت برنامه سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و قيام خونين 15خرداد از سوی نيروهاي مسلح خراسان رضوی در ايوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

313/28

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha