جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی

حوزه/ سخنگوی ستاد ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در بوشهر از برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سیدحسین موسوی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مراسمی به همین مناسبت روز دوشنبه 14 خرداد در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در بوشهر افزود: قرار است مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بلافاصله پس از اتمام برنامه ترتیل خوانی «نوای ملکوت»، با حضور گسترده مردم روزه دار و عزادار بوشهر و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پاکراه برگزار شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم قیام 15 خرداد در همین حسینیه خبر داد و گفت: این برنامه روز سه شنبه هفته جاری همچون مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) پس از اتمام ترتیل خوانی، برگزار و سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین پاکراه خواهد بود.

موسوی به هفتمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی «نوای ملکوت» اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن است و مردم استان بوشهر که همواره در زندگی خود بر اساس آموزه های قرآنی رفتار کرده اند در محافل انس با قرآن حضور گسترده ای دارند.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در بوشهر بیان داشت: الحمدلله با توجه به اجین بودن مردم استان با کلام وحی استقبال بسیار خوبی از برنامه ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در همه شهرستان های استان به ویژه در شهر بوشهر به عمل آمده، به طوری که روزانه گنجایش حسینیه عاشقان ثارلله بوشهر از حضور انبوه مردم روزه دار پر می شود.

وی درباره جزئیات برگزاری برنامه ترتیل خوانی «نوای ملکوت» بوشهر گفت: این برنامه به صورت روزانه از ساعت 16:30 با تلاوت مجلسی آغاز و سپس مفسر قرآنی برنامه پیرامون جزء قرآنی که آن روز قرار است تلاوت شود، نکاتی را بیان خواهد کرد، سپس از ساعت 17:30 ترتیل خوانی آغاز و به صورت زنده از صدا و سیما مرکز بوشهر پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha