جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس زاده

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری طرح ضیافت الهی در ۵۲ بقعه متبرکه این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به این که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان علاوه بر بهره گیری از ظرفیت و توان تبلیغی مبلغان بومی 150 مبلغ غیر بومی را نیز برای تبلیغ و تبیین فیوضات معنوی این ماه دعوت کرده است، اظهار داشت: مبلغان در بقاع متبرکه استان با برپایی خیمه های معرفت در راستای پاسخگویی به سؤالات شرعی مخاطبان، گسترش فرهنگ وقف، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و ... در جامعه رسالت تبلیغی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه اجرای محافل قرآنی از برنامه های مهم و شاخص سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است، یادآور شد: برگزاری برنامه های جزء خوانی، روانخوانی، تفسیر و ... از برنامه های روزانه برای روزه داران در امامزادگان و بقاع متبرکه است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان احیاء شب های قدر در امامزادگان و بقاع شاخص استان را نیز از برنامه های شاخص اوقاف و امور خیریه در طول ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: روز 21 ماه مبارک رمضان محفل قرآنی توسط قاری بین المللی علیرضا رضایی در امامزاده زیدبن علی(ع) و یکی از مساجد استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به این که گسترش فرهنگ وقف در جامعه از رسالت های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه است، یادآور شد: در طول سال مبلغان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان با بیان آثار و برکات وقف در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه و ثبت موقوفات جدید متناسب با نیازها، تلاش خواهند کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha