جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام ره

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برپایی نمایشگاه عکس و کتاب همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به بیست و نهمین سالگرد  ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) با روحیه استکبار ستیزی که الهام گرفته از سیره اهل بیت(ع) و بزرگان دینی بود توانست هیمنه پوشالی شرق و غرب را فرو بریزد و با دم مسیحیایی خود مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) را به بشر امروز هدیه دهد .

وی با تاکید بر اینکه امروز همه وظیفه داریم شخصیت امام خمینی (ره) را به نسل جوان معرفی کنیم، افزود: نسل جوان نیازمند شناخت معرفت عمیق نسبت به شناخت شخصیت اندیشه ها و آرمان های والای امام راحل (ره) هستند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با تشریح برنامه های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز رحلت امام راحل (ره) مبلغان و روحانیون برای تشریح ابعاد شخصیتی ایشان به مناطق مختلف شهری و روستایی استان لرستان اعزام شده اند .

حجت الاسلام حیات الغیب برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برشمرد و یادآور شد: این محافل قرآنی در 11 شهرستان استان لرستان برگزار خواهد شد .

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مراکز 17 گانه کانون های پرورش فکری کودکان و نوجونان از دیگر برنامه های فرهنگی سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برای نسل نوجوان جامعه است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در ادامه از برپایی نمایشگاه عکس و کتاب در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خبر داد و خاطر نشان کرد:این نمایشگاه نیز با هدف مروری بر فعالیت های حضرت امام خمینی (ره) و شناسایی خدمات ایشان به نسل جوان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام حیات الغیب در پایان از برپایی مراسم ویژه سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در تمام شهرها و مراکز بخش های استان لرستان خبر داد و گفت:مراسم سالگرد معمار کبیر انقلاب اسلامی فردا ساعت 10 و 30 صبخ با حضور مردم، روحانیون و مسئولان در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha