پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱

حوزه/ حجت الاسلام وافی، شناخت هدف را از ابعاد شخصیتی امام راحل عنوان کرد و گفت: اگر همانند حضرت امام راحل به خدا اعتماد داشته باشیم و از دشمن نهراسیم، قطعا علیرغم تمام فراز و نشیب هایی که در جامعه وجود دارد، مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع می گردد و به اهداف مورد نظرمان دست پیدا می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام  مرتضی وافی در مراسم شب احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان، در سالن شهدای بسیج کاشان با اشاره به اینکه حضرت امام زین العابدبن (ع) در دعای 44 صحیفه سجادیه در معرفی ماه مبارک رمضان می فرماید «خدایا رمضان ماه نیست، بلکه یکی از بتهرین راههایی است که برای بندگانت  قرارداده ای»، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه خیر، برکت، خضوع، خشوع، پاک شدن از ناخالصی ها و حرکت به سوی معبود است.

وی با بیان اینکه شب قدر اگر لبیک به ندای حق باشد پیروزیم، به تقارن شب های قدر با ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد اشاره کرد و افزود: برگزاری با شکوه مراسم شبهای قدر و برنامه های دینی به برکت نفس امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم ثواب این مجالس که همزمان با ارتحال حضرت امام (ره) درجای جای کشورمان با حضور پرشور مردم برگزار می شود به واسطه عملمان به روح امام راحل و شهدا برسد .

این کارشناس مذهبی با ابرازخرسندی از حضور پرشور نسل جوان تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) در مراسم شبهای قدر، ادامه داد: از درگاه خداوند متعال می خواهیم که برگزاری این گونه جلسات قوت بیشتری به جامعه دینی کشورمان بدهد تا بتوانیم بقیه مسیر را با معنویت و استقامت در جهت حفظ آرمان های انقلاب، امام راحل و شهداء بپیماییم.

وی به ابعادشخصیتی امام راحل اشاره کرد، تکیه به خدا و نترسیدن از دشمن را از شاخص های ایشان دانست و گفت: به دلیل اعتماد و توجهی که امام راحل به خدا داشت، لحظه ای ترس و ذره ای تردید در دلش راه نمی داد.

حجت الاسلام وافی، شناخت هدف را از دیگر ابعاد شخصیتی امام راحل عنوان کرد و با بیان اینکه امام(ره) مسیر را می دانست که به کجا باید حرکت کند و محکم سخن به زبان می آورد، گفت: اگر همانند حضرت امام راحل اعتماد به خدا داشته باشیم و از دشمن نهراسیم، قطعا علیرغم تمام فراز و نشیب هایی که در جامعه وجود دارد، مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع می گردد و به اهداف مورد نظرمان دست پیدا می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha