پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صالب پور

حوزه/ حجت الاسلام طالب پور، سیاست اخلاقی و مردمداری حضرت امام را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: امام با محرومین نشست و برخاست می کردند اما امروز متاسفانه مسئولین از مردم فاصله گرفته و به حرف دل مردم توجه نمی کنند و فقط با جناح و افراد خاصی مرتبط هستند.

حجت الاسلام محسن طالب پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با بیان اینکه 14 خرداد فرصت مناسبی برای بازخوانی اندیشه‌های امام راحل و معرفی اندیشه‌های والای ایشان به نسل جوان و افرادی است که امام(ره) را ندیده‌اند، گفت: اگر بخواهیم امام را در چند جمله کوتاه با بیان ویژگی‌های بارز ایشان معرفی کنیم باید گفت، امام  راحل، عبدصالح خدا بود که برای رسیدن به مقام انسان کامل با ایجاد ارتباط با حضرت حق با تمام وجود تلاش کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با بیان اینکه حضرت روح‌الله نظام دینی که آرزوی همه اولیا و انبیا بود را تشکیل داد، افزود: امام بحث ولایت فقیه را به عنوان الگوی حکومت دینی در زمان غیبت امام زمان(عج) را اجرایی کرد و ایشان توانست یک پرتویی از حکومت نورانی امام زمان(عج) را جلوه‌گر نماید.

وی، اهمیت فرهنگ و ترویج فرهنگ دینی را از شاخصه های مهم دیگر حضرت امام یاد کرد و افزود: امام بارها اشاره می کردند مدارس و دانشگاها و حوزه باید در جهت تقویت فرهنگ دینی تلاش کنند نه اینکه دچار ولنگاری فرهنگی شوند، اما امروز متاسفانه برخی سردمداران، مروج فرهنگ غربی شده اند و به اسم آزادی اندیشه اصول و مبانی را زیر سؤال می برند.

حجت الاسلام طالب پور، سیاست اخلاقی و مردمداری حضرت امام را مثال زدنی عنوان کرد و یادآور شد: امام با محرومین نشست و برخاست می کردند اما امروز متاسفانه مسئولین از مردم فاصله گرفته و به حرف دل مردم توجه نمی کنند و فقط با جناح و افراد خاصی مرتبط هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با اشاره به جمله حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: همه امکانات باید در خدمت محرومین قرار بگیرد و این محرومین هستند که پشتوانه انقلاب هستند.

حجت الاسلام طالب در پایان هشدار داد: اگر روزی مردم و مسئولین از این شاخصه های امام(ره) فاصله بگیرند، کشور سیلی خواهد خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha