شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین باطنی-جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی با بیان اینکه افرادی با مقاصد خاص برای اثبات خودشان از فرمایشات حضرت امام(ره) استفاده می کنند، گفت: این حرکات مصداق تحریف است، چنان که گاهی این افراد تزهای سازش کارانه خود را به حضرت امام(ره) نسبت می‌دهند، در حالی که حضرت امام بر اساس آیات قرآن «اشداء علی الکفار» بودند

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان، با بیان اینکه حضرت امام(ره) از افرادی است که ده ها سال قبل از زمان خودش پا به عرصه گیتی گذاشت، عنوان کرد: زمان زیادی باید سپری شود تا ابعاد شخصیتی ایشان شناخته شود.

وی، استقلال، عزت و سربلندی در مسائل مختلف امروز کشور را مرهون تدبیر امام خمینی(ره) دانست و بیان کرد: حضرت امام در کلام بسیاری از شخصیت های بزرگ به عنوان الگوی قرن بیستم یاد می شود و این فقط مختص به ایران نیست و بسیاری از ملت ها به حضرت امام به دید ناجی که با رسالت آزادی بخشی قیام کرد نگاه میکنند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: حضرت امام(ره) راهی را به بشریت نشان داد که رهروان آن روز به روز زیادتر و راسخ تر میشوند.

وی با بیان اینکه با نگاه اندیشمندان خارجی به حضرت امام جلوه های دیگر از شخصیت امام(ره) را درک می کنیم ابراز کرد: متاسفانه در داخل کشور شاهد بی مهری های هستیم که تعجب می کنیم چنانکه بسان ماهی که عظمت آب را درک نمی کند، برخی عظمت امام را درک نمیکنند.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی با اشاره به اینکه سالها پیش رهبر معظم انقلاب خطر انحراف از مواضع امام(ره) را گوشزد کردند، تصریح کرد: ابعاد وجودی همه شخصیت های بزرگ با چنین خطری مواجه هستند و تحریف کنندگان کسانی هستند که برای منافع فردی و جناحی خود حاضرند واقعیت ها را پوشانده و شخصیت های ملی را تحریف کنند و این ظلمی است که به تاریخ انقلاب اسلامی  می شود و به فداکاری انسانهای زیاد در طول این سالها جفا می شود.

وی، مردم را به مطالعه وصیت نامه و زندگی نامه حضرت امام(ره) ارجاع داد و اشاره کرد: امام(ره) فرمودند برخی حرف ها را به من نسبت می دهند اما مراقب باشید صوت یا خط بنده را باید مورد رجوع قرار داد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به طرد برخی جریانات و افراد توسط امام(ره) از دایره جریانات اسلامی تاکید کرد: بازگرداندن آن افراد به متن حکومت و میدان دادن به کسانی که در منظر حضرت امام(ره) نباید میدان دار جامعه شوند تحریف معنوی است

وی با بیان اینکه گاهی افرادی با مقاصد خاص برای اثبات خودشان از فرمایشات حضرت امام(ره) استفاده می کنند، عنوان کرد: این حرکات مصداق تحریف است چنانکه گاهی این افراد تزهای سازش کارانه خود را به حضرت امام(ره) نسبت می‌دهند، در حالی که حضرت امام(ره) بر اساس آیات قرآن «اشداء علی الکفار» بودند و با زیاده خواهی استکبار سازش نداشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha