جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: دشمنان برای ایجاد تفرقه دینی و تضعیف اسلام هر روز یک فرقه و عرفان نوظهور را در داخل کشور به وجود می آورند و به شدت هم از آن حمایت مالی و لجستیکی می کنند، لذا باید جوانان و نوجوانان در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار پیش از ظهر امروز با حضور روحانیون و طلاب برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام سیدموسی محمودی با اشاره به گوشه هایی از زندگی و مبارزات امام راحل، اظهار داشت: در قرن اخیر امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین مصلحان جهان بوده اند و تاثیر اندیشه های این بزرگ مرد تاریخ بر یکایک دل های آزاده جهان نشسته است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار گفت: امروز اگر انقلابی مردمی و برآمده از دل جامعه در اقصی نقاط جهان به وقوع می پیوندد، بی شک نتیجه انقلاب، آرمانها و اندیشه های امام راحل است.

این استاد حوزوی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرت منطقه و خاورمیانه همانند خاری در چشم دشمنان و استعمار است، زیرا قیام امام خمینی (ره) و ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی باعث شد که پایگاه های استکبار در این منطقه برچیده و یا متزلزل شود و همین عامل باعث دشمنی این 4 دهه دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در حفظ و بقای انقلاب اسلامی و معرفی اسلام ناب محمدی به مردم، گفت: امروز روحانیون، طلاب و مبلغین دینی وظیفه دارند که اسلام واقعی و حقیقی را به مردم نشان دهند و منبع ای مطمئن برای پاسخگویی به شبهات دینی جامعه باشند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار ادامه داد: امروز ترس دشمنان از اتحاد و برادری جامعه و روحانیون در کنار یکدیگر است، تا زمانی که مردم و روحانیت ید واحده هستند، مطمئن باشید هرگز به این مملکت آسیبی نخواهد رسید.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و این ملت، روحانیت را نشانه گرفته اند و بهترین راه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی را تضعیف روحانیت در جامعه و دور کردن مردم و ملت از این قشر است، لذا جامعه باید در مقابل این دسیسه دشمنان بسیار هوشمند عمل کند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود به ایجاد فرقه های نوظهور در کشور توسط دولت های استکباری اشاره کرد و گفت: دشمنان برای ایجاد تفرقه دینی و تضعیف اسلام هر روز یک فرقه و عرفان نوظهور را در داخل کشور به وجود می آورند و به شدت هم از آن حمایت مالی و لجستیکی می کنند، لذا باید جوانان و نوجوانان در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کنند.

در پایان این مراسم یکی از طلاب، به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اقدام به مداحی و نوحه سرایی نمودند.

براساس این گزارش در دیگر مدارس علمیه سطح استان کردستان چنین مراسم هایی به مناسبت سالروز درگذشت امام راحل برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha