جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم ۱۴و۱۵خردادیزد

حوزه/ در حالی که شعار ما از ابتدای قیام«یا حسین»، «هیهات من الذله» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود و برای به دست آوردن این آرمان‌ها باجان و مال خود از اسلام و انقلاب حمایت کردیم ولی دشمنان انقلاب اسلامی با ارائه شعارهای مارکسیستی مثل « نه غزه نه لبنان» با فریب اقشار جامعه، نقشه‌های خود در جامعه را پیاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، دکتر محمدهادی فلاح زاده در جمع مردم ولایتمدار دارالعباده در مراسم گرامیداشت 15 خرداد با تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان عای(ع) اظهار کرد: برای شناخت امام خمینی(ره) باید هم اقدامات و کارکرد امام(ره) و هم دشمنان ایشان را بشناسیم، زیرا در شرایطی که سکولاریسم در عالم به دنبال حذف دین بود و دین‌داران نیز توسط دشمنان در تنگنا بودند امام راحل از پایگاه فقه و فقاهت، ندای دینداری سر داد و دین را احیا کرد.

وی افزود: امام به عنوان یک احیاگر دین با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلامی برای تمامی جهان برنامه‌ای سازنده برای زندگی ارائه داد و البته این برنامه محدود به مرزهای و فرهنگ‌های خاصی نبود و عالم بشریت را در برگرفت.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در شرایطی که عزت مسلمانان در زیر تهاجم دشمنان مخدوش می شد؛ امام خمینی(ره) توانست هویت و شخصیت مسلمان را به آن‌ها بازگرداند و برای مسلمانان در دنیا جایگاه ویژه‌ای ایجاد کند.

فلاح زاده با یادآوری روز جهانی قدس در جمعه این هفته بیان کرد: برخی شعار نه غزه، نه لبنان را سر می‌دهند که به این افراد می گوییم، ما همواره خواهان خونخواهی از قاتلان امام حسین (ع) بوده و هستیم و در دوران انقلاب هم شعار ما «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» بود.

وی تأکید کرد: در حالی که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم شعار ما«یا حسین»، «هیهات مناالذله» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود و برای به دست آوردن این آرمان‌ها باجان و مال خود از اسلام و انقلاب حمایت کردیم ولی دشمنان انقلاب اسلامی  با ارائه این شعارهای مارکسیستی « نه غزه نه لبنان»اقشار جامعه را فریب داده و نقشه‌های خود در جامعه را پیاده می کند.

سخنران این مراسم، نعمت امنیت در جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: امروز کشورهای اروپایی و حتی اکثر کشورهای منطقه ناامن هستند و مردم ما بدانند اگر داعش خونخوار  به مرزهای ما راه پیداکرده بود بدون شک برای مردم ما مشکلات متعددی را ایجاد می‌کرد و باید توجه کنیم که فریب شعارهای کسانی که به نام هویت ملی می‌خواهند فرهنگ و هویت ما را از بین ببرند نخوریم و همواره در راه اسلام و انقلاب امام خمینی(ره) باقی بمانیم.

فلاح زاده ادامه داد: دشمن به‌خوبی می‌داند که اسلام و تعالیم اسلامی می‌تواند توطئه‌های متعدد او علیه ملت ایران را خنثی کند و مردم باید بدانند اینان آمده‌اند تا مردم را از همراهی با آرمان‌های ناب انقلاب و امام حسین (ع)بازدارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در زمان امام حسین (ع) کاخ سبز معاویه بود، امروز کاخ سبز دیگران است که به فریب مردم می‌پردازند،و همه دلسوزان این نظام اسلامی باید انقلاب اسلامی  را از گزند بدخواهان دور نگاه‌داریم و اگر درست حرکت نکنیم فردا به گمراهی خواهیم افتاد و زمانی پشیمان می‌شویم که دیگر دیر شده است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha