جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نائب امیر جماعت اسلامی کراچی

حوزه/ مظفر احمد هاشمی گفت: اعلام روز قدس کار بزرگ امام خمینی بود که امت اسلامی را از خواب غلفت بیدار کرد و مسله فراموش شده امت را دوباره زنده کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مظفر احمد هاشمی نائب امیر جماعت اسلامی کراچی، عضو اسبق پارلمان پاکستان و عضو ارشد بنیاد فلسطین پاکستان در یک مصاحبه گفت: اعلام روز قدس، کار بزرگ امام خمینی (ره) بود که امت اسلامی را از خواب غلفت بیدار کرد و مسئله فراموش شده امت را دوباره زنده کرد و به امت اسلامی پیام داد که مسئله فلسطین یک مسئله اصلی امت اسلامی و فراموش شدنی نیست.

عضو سابق پارلمان پاکستان گفت: برای آزادی فلسطین باید عربستان در صف اول می آمد، اما متاسفانه اینطور نشد در مسئله فلسطین عربستان با دشمن فلسطین همکاری دارد و اکنون امامت حمایت از فلسطین به دست ایران است و ایران همیشه حامی مظلومین بوده است و برای آزادی فلسطین ایران کارهای بزگی را انجام داده است. نقش ترکیه هم در مسئله فلسطین بسیار مهم است اما ترکیه بعدا وارد این مسئله شد پس ایران اولین حامی فلسطین بوده است.

وی افزود: از عربستان انتظار می رفت در مورد مسئله حمایت از فلسطین در جایگاه رهبری امت اسلام قرار گیرد، اما به اتحادیه آمریکا و دشمانان اسلام پیوست.

هاشمی ادامه داد: برخی به خاطر وجود اماکن مقدس در عربستان، ‌این کشور را رهبر مسلمانان حهان می‌پندارند؛ در صورتی که هرگز این‌گونه نیست و مسلمانان جهان هیچ گاه عربستان را به عنوان رهبر اسلامی قبول نخواهند کرد و سیاست های غیر عاقلانه این کشور هیج گاه مورد قبول مسلمانان نخواهد بود.

عضو ارشد بنیاد فلسطین افزود: ما به عنوان مسلمان با مردم مظلوم فلسطین ایستاده ایم و این را یک واجب می دانیم و امام خمینی نیز با اعلام روز جهانی قدس یک مسئله مهم و فراموش شده امت اسلامی را زنده کرد و اکنون هم دولت جهموری اسلامی ایران به بهترین شکل به سیاست امام خمینی ر(ه) عمل می کند و اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) یک کار بزرگ این شخصیت برجسته اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha