شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
واعظ موسوی

حوزه/ عضو سابق مجلس خبرگان رهبری گفت: معرفی جانشین امام خمینی(ره) توسط مجلس خبرگان رهبری در اسرع زمان، قلوب مردم را آرام و دشمنان را مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری، سه شنبه شب در مراسم شب قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) در مصلای اعظم امام خمینی(ره) بر ضرورت شکرگزاری از نعمت های الهی تاکید کرد و ابراز داشت: اگر امروز امنیت در کشور ما حاکم است و زیر چتر نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم باید شاکر آن باشم، اگر امروز امام جمعه ای برخاسته از خانواده نجیب در شهر تبریز حضور دارد که برای نظام اسلامی یک آبرو محسوب می شود و حضور فیزیکی فعال در عرصه های مختلف دارد، باید سپاسگزار باشیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که بزرگانی چون آیت الله العظمی خامنه ای را در عصر ما قرار داد تا ضمن خوش رفتاری و مهربانی با ملت و مسلمانان، اما در برابر دشمن چنین محکم ایستادگی می کنند.

 استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر غم سنگین ارتحال امام بر قلب ها سنگینی می کرد، اما با معرفی جانشین ایشان توسط مجلس خبرگان رهبری، قلوب مردم را آرام و دشمنان را مایوس کرد.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: با هدایت های پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در منطقه متزلزل خاورمیانه، ایران اسلامی ما مانند یک کشتی آرام، مسیر خود را طی می کند.

وی همچنین با تشریح ویژگی های بنده الهی عنوان کرد: بنده الهی آنقدر ریخت و پاش نمی کند تا در نیازهای اولیه زندگی نیز بمانند، این شب ها شب انفاق به مستضعفان و یتیمان است.

عضو سابق خبرگان رهبری افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) این روزها دست نیاز به سمت مردم روزه دار دراز کرده اند تا با کمک به مستضعفان، راه امیرالمومنین(ع) را ادامه دهیم و ایام ماه رمضان بهترین فرصت برای این انفاق است.

وی افزود: صدقه دادن در شب قدر یکی از مقدمات عبور از پل صراط است، پس بیاییم با همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادهای حامی مستضعفین، آخرت خود را تامین کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به فضلیت های شب های قدر اظهار داشت: شب زنده داری در شب قدر باید مقدمه بیداری انسان باشد وگرنه صرف بیدار ماندن نمی تواند تاثیر چندانی در انسان داشته باشد.

نماینده پیشین مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در این شب های ارزشمند، برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه دعا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha