پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدس

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از همه اقشار مختلف مردم و روحانیون خواست که با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، ندای مظلومیت خواهی مردم فلسصطین را فریاد بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن قبولی طلاعات و عبادات مردم روزه دار به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: قدس اولین قبله مسلمانان است و تا قیام و قیامت متعلق به امت اسلام است و توطئه های غده سرطانی اسرائیل غاصب به جایی نخواهد رسید و فلسطین آزاد خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، افزود: توطئه آمریکایی اسرائیلی راه به جایی نخواهد برد، و مسلمانان بیدارتر و هوشیارتر از همیشه در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و وحدت دنیای اسلام قوی تر از گذشته خواهد بود.

وی اظهار کرد:  ترامپ ابزار دست صهیونیست هاست و آنها با توطئه جدیدشان قلب کشور فلسطین را نشانه گرفتند و آمریکایی ها باید بدانند با این جنایت ها مسلمانان دشمان خود را بهتر می شناسند و بیش از گذشته مقابل جنایت های آنها و زورگویی هایشان خواهند ایستاد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قدس شریف متعلق به همه امت اسلامی و بشریت است و ما باید پای قدس بایستیم و از ملت مظلوم قدس حمایت کنیم.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: مشکل وهابیت تکفیری و آل سعود نیز مطرح است که آنها را برای مقابله با اسلام حمایت می کنند؛ دشمن اصلی دنیای اسلام در غرب آسیا، رژیم پلید صهیونیستی است که مسلمانان را می کشد و هر جنایتی علیه مسلمان در منطقه انجام می دهد.

وی ادامه داد: امروز قدس و فلسطین محور اصلی مقاومت اسلامی است و این مساله بر همه ما مثل روز روشن است که این دفاع، دفاع از اسلام است و باید راه دشمن را سد کرد و مقابل این دشمن زیاده خواه ایستاد تا به سرنوشت داعش دچار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام می باشد و بر تمام مسلمین واجب است که با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را در مقابل استکبار اعلام نماییم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این سخن حضرت امام خمینی (ره) "فلسطین پاره تن اسلام است"، افزود: قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان درون آن قرار دارد، بخش جدایی ناپذیر فلسطین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha