پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ آیت الله محمدرضا ناصری، نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه يزد و آیت الله وافی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه يزد و آیت الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

همه می دانیم که قدس قبله اول مسلمانان است، جایگاه انبیاء الهی و محل عروج معراج پیامبرعظیم الشأن است، به توطئه انگلیس و استکبار از دست مسلمانان گرفته شد و مردم مسلمان فلسطین سالهاست که از خانه و کاشانه به دورند و در بعضی کشورها آواره هستند و رژیم صهیونیستی هر روز به هر بهانه خانه را بر سر آنها خراب می کند، گلوله باران می کند، با توپ و تانک و هواپیما به آنها که مطالبه سرزمینشان را دارند حمله می کند زن و‌ بچه، کوچک و بزرگ به هیچ کس رحم نمی کند.

متأسفانه کشورهای اسلامی با تسلیم شدن به قدرت ها نوکر اجانب شده، با اینکه بهترین منابع نفتی در اختیار آنهاست به دست دشمنانشان آمریکا و انگلیس و ... می دهند و دست از یاری مسلمانان مظلوم برداشته اند و فریاد يَا لَلْمُسْلِمِينَ مظلومان را با گلوله جواب می دهند.

مردم مؤمن ایران اسلامی به پیروی از امام(ره) و رهبرشان ندای مظلومان را پاسخ می دهند و با زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و فریاد زدن بر سر استکبار، هرگونه کمک و حمایت را نسبت به مسلمانان مظلوم بنا به فرمایش مولای متقیان «كونا لِلظّالِمِ خَصْما وَ لِلْمَظْلومِ عَوْنا» انجام می دهند.

آنچه که مقدر است و دلگرم می کند آن مردم مظلوم را و زنده نگه می دارد اسم فلسطین را، راهپیمایی و اظهار حمایت از آنهاست که همه ساله در جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس برائت خود را از ظالمان و صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام می دارند و نابودی آنها را از خدای متعال طلب می کنند و برای مسلمانان مظلوم فلسطین آرزوی خلاصی و پیروزی داریم. ان شاءالله

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha